среда, 9 января 2019 г.

модуль1.3 Рефлексія

 Сьогодні дізналася, для себе, дуже багато цікавого.
Насамперед, це як правильно  створювати учнівські проекти та презентувати, оригінальність та інноваційність проектів, хочу навчити учнів складати вікі-статті.
Навчилась працювати з електронним посібником. ресурсами.
Трохи погано володію певними навичками, але з допомогою тренерів  хочу навчитися оволодівати певними знаннями та застосовувати в своїй практиці.
Мої враження позитивні.                                                   

1 комментарий:

  1. Молодець, Маріє! Ви дуже вдало виділили саме те, що було з усього, що ми вивчали, те, що було важливим для Вас особисто, щиро поділилися своїми побоюваннями і надіями. Це - перші кроки для побудови власної освітньої траєкторії.
    ВАша рефлексія була б досконалою, якби Ви до кожного речення додали "я", "мені" . Ось для прикладу, подивіться, як змінюється ВАше: "Навчилась працювати з електронним посібником. ресурсами" , на - "Я навчилась працювати з електронним посібником. ресурсами", або, як щиро звучить: " Я ще трохи погано володію певними навичками, але з допомогою тренерів я таки хочу навчитися оволодівати певними знаннями та застосовувати в своїй практиці". Відчуваєте різницю" ? Спробуйте в своєму наступному дописі. У ВАс це обов"язково вийде!!!

    ОтветитьУдалить

модуль 9,10,11

Ура!!! Сьогодні у нас був четвертий день тренінгу Intel.  День розпочали з піднесення гарного настрою, провели гру "Бібіті, бібіті, бо...