Ура!!! Сьогодні у нас був четвертий день тренінгу Intel. День розпочали з піднесення гарного настрою, провели гру "Бібіті, бібіті, бом (міксер, тостер, слон).
Я навчилася створювати таблицю в Ixsel, розробляти та оцінювати учнівські роботи. Доробила учнівську презентацію. Робота в парі дала нові ідеї для проекту.
Мені, сьогодні, було дуже комфортно працювати під час тренінгу.
Але, мені, ще потрібно переглянути свою роботу та надбання і завершити Онлайн.
Я навчилася створювати таблицю в Ixsel, розробляти та оцінювати учнівські роботи. Доробила учнівську презентацію. Робота в парі дала нові ідеї для проекту.
Мені, сьогодні, було дуже комфортно працювати під час тренінгу.
Але, мені, ще потрібно переглянути свою роботу та надбання і завершити Онлайн.
Оцінювання портфоліо
ОтветитьУдалитьПлан вивчення теми
1. Вдалі моменти: чітко вказано, що за проект і які цілі ставляться. У ході проекту розвиваються навички 21 століття, а також реалізуються програмні цілі. Проект вчить учнів порівнювати, аналізувати, узагальнювати. Тобто відбувається не передача знань, а розвиток. Змістові, тематичні та ключове запитання сформульовані згідно з вимогами. Як відбувається оцінювання, теж зрозуміло. Вбудовано активне гіперпосилання, що дуже зручно.
2. У стислому описі двічі повторюється нейтральне «різноманітні» (версії, завдання), тоді як саме тут доречніше б було конкретизувати (які саме завдання чи вправи). Адже завдання стислого опису – зацікавити. Час виконання завдання – 1 тиждень – малий для реалізації такого проекту. На мою думку, потрібно хоча б 2 тижні. За бажанням можна змінити шрифт. Як на мене, ключове запитання можна було б поставити так: Чи може звичайнісінький горішок змінити людське життя? У розділі «Диференціація навчання: обдаровані учні» є деякі неточності. У «Технічному забезпеченні» вказано мультимедійний проектор, тоді як ми давно його не використовуємо, позаяк маємо інтерактивні панелі.
Приклад учнівської роботи
1. Вдалі моменти: оптимальна кількість слайдів. У презентацію вбудовані ілюстрації та коло Вена. Колір фону спокійний. Відображено опитування та, що найголовніше, зроблено висновки.
2. Ідеї для покращення: можна виправити формальні помилки (у словах та реченнях).
Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
1. Вдалі моменти: оцінюється не тільки презентація як кінцевий продукт, але й сам процес (співробітництво).
2. Ідеї для покращення: використати коефіцієнти у формі оцінювання презентації
Допоможні матеріали для фасилітації
1. Вдалі моменти: є опитувальник для учнів та вчителів, використовується інтерактивна вправа для учнів, які мають проблеми у навчанні. Учні використовують контрольний список «Самооцінювання презентації».
2. Ідеї для покращення: можна додати більш складні завдання для сильніших учнів.
ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ
1. Вдалі моменти: У документах портфоліо є чіткість, конкретні цілі і реалізується хороша ідея. Крім того, дуже порадували активні гіперпосилання і дотримання законів авторського права.
2. Ідеї для покращення: дається взнаки брак часу для коригування певних огріхів і неточностей, але видно, що Ви добре зрозуміли принцип створення проекту і принципи оформлення портфоліо. А навичка прийде після п’ятнадцятої вдалої спроби. Успіхів!!!
ОПОНЕНТ: Тарасюк Ю.В.